Babyfotografering

Hela förmiddagen har JAG gått runt och varit nervös inför THEAS fotografering, fattar
inte varför? =/ Haha. Hur som helst så gick det TOPPEN :D Hon va så duktig, hon va
glad och skrattade massor så jag hoppas att det blev många fina bilder, det får jag se
nästa måndag om jag inte åker till öppna förskolan redan om en vecka ;) Kommer ju
inte kunna hålla mig =/

Medan vi satt och väntade på vår tur träffade vi Linnea och ursöta lilla Marley, va roligt
att träffa dom igen, va några månader sen sist. Marley va så gullig och gav Thea en
puss på kinden :) 

När vi kom hem fick Thea mat och nu sitter hon i sängen och tjattrar för fulla muggar.
Själv ska man väl diska och plocka, har verkligen ingen lust men är "man bara hemma"
så måste man ju. Tycker att Patrik kan diska efter middagen på kvällarna iallafall för
jag gör ju ALLT annat hela dagarna. Och ja, han brukar diska emellanåt. Nä, man får väl
se positivt, jag och Thea har tak över huvudet och mat på bordet, det är väl det enda
som räknas? Jag är ju bara "inneboende" så jag får ju inte komma me några klagomål.
Patrik jobbar ju hela dagarna.

Nä, dags att sätta igång så att gubben slipper komma hem till ett bloody mess sen.




Kommentarer
Anonym

Skaffa diskmaskin !

2011-11-09 @ 17:25:59
emma

Ja för faen du är bara inneboende så du ska hålla käft. Patrik borde kjedja fast dig vid sängen och spisen. För att inte glömma tvättmaskinen så vuxna karln har någon som tvättar också ;) För det är aldrig tråkigt att tvätta det ska husmor veta ;)



http://www.minbebis.com/artiklar/veckans-kr%C3%B6nika-du-%C3%A4r-ju-%C3%A4nd%C3%A5-bara-hemma1058

2011-11-09 @ 17:29:43 | http://mammaemma.blogg.se/
Rebecca

Anonym: för det första har vi inte råd, för det andra har vi inte plats och för det tredje så är det onödigt.



Emma: hahaha, alldeles rätt :-P

2011-11-09 @ 18:34:41
Carro

jag och Sigge var också på babyfotograferingen idag fast vi var där vid kl 11 ;) kram

2011-11-10 @ 00:02:21 | http://mammacarolina.blogg.se/
Anonym

Har du långt till tvättstugan eller är det bara att trycka på TM i badrummet?

har du TM i lägenheten så är det ju bara att stoppa in och hänga , kan inte vara så jobbigt, ni har ju en dotter som sover länge det bör inte vara problem att hinna det.

Är Patrik lika missnöjd med dig som du är på honom?

Att du inte flyttar som har en så dålig, lat man, han arbetar och försörjer dig och du klagar!

Har du funderat på att flytta?

2011-11-10 @ 07:55:51
Rebecca

Vi har tvättmaskin hemma men ibland prioriterar jag annat framför att tvätta. När Thea sover kanske jag har annat att göra än att tvätta. Och jag tycker det räcker me att tvätta 2-3 gånger i veckan.



Jag är inte alls missnöjd me Patrik även om det framställs så. Han är världens underbaraste men ibland blir han en liten pojke som man får tjata på.



Jag har inga planer på att flytta, jag är lycklig me Patrik men varje dag kan inte va tiptop och det är ömsesidigt. Patrik är absolut inte varken lat eller dåligt på nåt sätt.

2011-11-10 @ 13:04:07
Rebecca

När det kommer till hushållssysslorna gör han inte så mycket,där sköter jag det mesta. Därför vill jag bara att han ska plocka undan efter sig, hänga sin tvätt och diska emellanåt. Är det för mycket begärt?



Han vet vad jag skriver och han vet vad jag menar. För han tycker/tänker likadant om mig.

2011-11-11 @ 09:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!