Bara onsdag

Den här veckan seeegar sig fram, det är liksom bara onsdag idag. Men imorrn är det ändå
1 december och det känns lite konstigt. Fortfarande plusgrader och barmark ute. Och det är
bara drygt en månad kvar på det här året, ska bli spännande att se va nästa år har att bjuda
på :)

I förmiddags kom Anki så jag masade mig iväg till gymmet me världens mensvärk och tog mig
igenom 1,5 timmes stenhårt pass :) Försökte verkligen pressa mig själv till max och jag tror att
jag lyckades =/ haha. Skönt som fan va det. Men det händer inte mycket me vikten, har stått
still en vecka nu. Känns lite halvtrist men jag ska verkligen kämpa me allt nu så att det händer
lite :) När jag kom hem igen hade Anki och Thea varit ute, hon hade handlat hem en stor laxfilé
till oss och 2 kg morötter och två gurkor och så hade hon köpt lite begagnade POP-kläder till Thea
som hon kan ha i vår :) Jätte fina! Sen fick hon me sig en IKEA-kasse me sängkläder och gardiner
som ska tvättas :)

Thea börjar bli snorig och har ÄNNU fler tänder på G så ibland är hon riktigt kinkig och hon vill bara
äta välling, ingen vanlig mat. Men jag tänker absolut inte tvinga henne, bara hon får i sig NÅN mat så
är jag nöjd :) Hon har för övrigt legat och sovit sen halv 3 och under tiden har jag tvättat och hängt
tvätt och snart ska jag väl hänga in torr tvätt men just nu fastnade jag framför OTH. Blev så vansinnigt
trött och jag fryser, längtar till ett varmt bad efter middagen :) Måste även ta och plocka upp ett ton
leksaker som ligger utspridda över vardagsrumsgolvet.

Nä, här kan jag inte sitta. Så ha en fortsatt bra onsdag tills vidare :)



Kommentarer
Anonym

Att låta din svärmor bära med sig tvätt från dig är ju helt sjukt. Du är väl vuxen nog att tvätta ALL din tvätt själv. Du städar hela tiden och när din svärmor kommer städar hom oxå, o inte nog med det så måste hon tvätta oxå. Tur att man inte har en svärdottet som dig.

2011-11-30 @ 18:57:06
Rebecka

Då kanske du bör veta att min svärmor nästan tjatar om att få hjälpa oss att tvätta också. Jag har sagt till henne att jag helst vill tvätta själv men då blir hon nästan förnärmad. Hon vill inte att vi tvättar i vår tvättmaskin för tvättmaskinerna i hennes tvättstuga är bättre och då kan hon mangla, enligt henne själv. Så jag kom fram till att hon kan få tvätta sängkläder men om hon fick bestämma skulle hon tvätta allt. Så anklaga inte mig för nånting när du inte vet bakgrunden.

2011-11-30 @ 19:23:37
hm

du har vell tillgång till tvättstuga?

2011-11-30 @ 19:45:10
Rebecka

Ja, vi har tillgång till tvättstuga men varför ska jag böka mig dit me massa tvätt och Thea när vi har tvättmaskin i lägenheten? Alla jag känner som inte har tvättmaskin i lägenheten skulle göra allt för att ha det. Varför ska man annars ha en tvättmaskin hemma?

2011-11-30 @ 20:37:19
Rebecca

Jag orkar bara inte fortsätta den här diskussionen me dig för det är så skrattretande.

2011-12-01 @ 13:45:08
Anonym

Hoppas allt ordnar sig

2011-12-01 @ 22:14:54
Anonym

Klart att Rebecca inte kan gå till tvättstugan hon har ju barn nu.

Hon använde inte tvättstugan innan Thea kom heller.

2011-12-05 @ 16:12:14
Rebecka

Vilket tjat det va om tvättstugan :-S jag får väl tvätta vart jag vill, till och me i badkaret om jag nu skulle vilja det.

2011-12-05 @ 16:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!