En vecka kvar

Till första advent :D Weeeeiiiii. Hade tänkt börja julpynta på fredag och lördag, ska bli så
mysigt och såklart ska vi lyssna på massa julmusik under tiden. Hoppas även att den första
snön kommer lagomt till dess, det höjer mysfaktorn :) Måste köpa saffran och baka massa
lussekatter också och annas pepparkakor, mums! Nä, jag längtar verkligen nu.

Har fått många kommentarer om att Thea fick en egen choklad-adventskalender men jag
vill klargöra att hon och jag ska dela på den,hon får ju inte hela. Hon får nån liten bit då
och då. Och det är inte ofta som hon får äta sötsaker men som sagt, då och då kan hon få
smaka. Men aldrig mitt i veckan, bara på lördagar och nån fredag. Hon äter frukt varje dag
och bra mat (försöker ge henne hemlagad mat så ofta som möjligt).

Nog om det. Hela familjen är uppe och vakna. Mannen är ute på balkongen och Thea har
precis ätit en flaska välling. Idag ska vi upp till Visättra och hälsa på min älskade familj, va
evigheter sen vi va där känns det som. Sen måste vi till apoteket och fixa en sak :)

Har inte mer att skriva om för stunden så vi kanske hörs ikväll eller imorrn :)




Kommentarer
Madeleine

Äsch, ge henne en fjärdedel utav den. shit, hon tar inge skada!! hahahaha, som jag sagt innan så bestämmer du det och ingen annan. Leah fick sin första kalender förra året. Hon kunde dock inte äta den haha, hon blev dålig i magen haha.. Men ge henne en fjärdedel utav bitarna! HON TAR INGE SKADA! och gör hon det så kan jag ta på mig den skulden!

2011-11-20 @ 10:18:54 | http://mammascharmtroll.blogg.se/
Pillan

Kan du inte ta lite kort på lägenheten när du pyntat? Vore kul att se hur ni bor och så =)

2011-11-20 @ 21:33:49
Rebecca

Absolut, pillan :D Fixar det så fort allt pynt är uppe och framme :) Lär förmodligen bli nästa helg nångång :)

2011-11-20 @ 22:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!