Första advent

Då va det redan första advent och vart *** är snön???? Det är flera plusgrader och regn
liksom. Fast jag måste erkänna att det är lika skönt som trist att det inte är nån snö än.
Ser inte fram emot kaoset i kollektivtrafiken sen.



I förmiddags städade vi lite och dammsög, det behövdes. Kommer in så mycket löv och skit nu så
nu får man väl dammsuga oftare än en gång i veckan :P Hur som helst så är det rent och fint igen,
hade tänkt ta lite kort ikväll men jag orkar inte så jag ska väl ta tag i det imorrn efter/kväll istället
OM jag orkar.

Vi tillbringade ett par timmar i eftermiddags hos tanterna uppe i visättra :) Vi tog en adventsfika
me lite lussekatter och pepparkakor, va jätte mysigt :) Thea fick såklart all uppmärksamhet och
det ÄLSKADE hon :P Min lilla älskade fis. Mamma blev klippt och sen drog vi oss hemåt igen.
 
 

Just nu sitter hela familjen och glor på tv. Thea sitter i pappas knä och leker me en flaska :) Själv
tänkte jag ta ett varmt bad snart, fryser som bara den ju =/

Imorrn är det en ny vecka me nya äventyr :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!