Fredag förmiddag

Härligt me Fredag :) Den här dagen hoppas jag går fort, så att klockan blir 4 och älsklingen
kommer hem. Varför? Thea fick diarée igår kväll, imorse hade hon bajsat ner hela pyjamasen
och när jag skulle byta på henne sprutlackerar hon hela mig och hela köksgolvet. Jag står där,
dränkt i bajs, helt handfallen ett par minuter och funderar på vad tusan jag ska göra. Slutar
me att jag slänger in både mig och dottern i duschen, hon får ny blöja och välling medan jag
står och torkar bort bajs från golvet. Då va klockan halv 8.

Sen somnade både hon och jag om efter ett tag och sov till drygt halv 10. Då hade hon bajsat
ner sina sängkläder så idag ska jag ställa mig och tvätta. Sen ska jag diska och plocka och även
byta sängkläder i vår säng. Ibland är fredagar inte alltid så underbara =/

Men senaste blöjan jag bytte på henne va okej, det va mest som en blöt fis där i. Haha.

Nä, nog om äckliga blöjor och otrevlig info men vem har sagt att livet som förälder är en dans
på rosor. Nån måste ju skriva om det jobbiga,äckliga och svåra också.

En vecka kvar nu!!!!!! Nästa fredag ska jag och ett gäng tjejer går och se The twilight saga -
breaking dawn part 1 :D Det blir på heron och så ska vi käka lite innan tror jag. Ska bli så
roligt, längtar massor nu!!!!

Och ikväll händer inget utöver det vanliga tyvärr. Glo på tv och äta lite gott. Tänkte göra kyckling-
filéer me ungsstekta potatisklyftor och tsatsiki till middag ikväll vilket påminner mig om att jag
måste ta ut kycklingen ur frysen =/ Haha.

Imorrn ska vi väl dra upp till visättra och hälsa på familjen där :) Och på söndag har jag ingen
aning, ska väl hjälpa Patrik att fotografera massa sedlar som han ska sälja på tradera, det är
massa dubletter och sedlar han inte vill ha kvar.  

Nu tänkte jag sätta igång dagen me en tvättmaskin :)




Kommentarer
Fanny

Om det inte går över så kan du testa och ge henne majsvälling!

2011-11-11 @ 12:23:11 | http://alwaysonmymind.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!