Härligt väder idag

Vilken härlig tisdag va :) Härligt me solen som äntligen tittar fram, man får ju ta tillvara
på den lilla solen  som skymtar då och då, snart är vintermörkret här me snöstorm och
kyla.

Jag hade planerat att ta en långpromenad me stumpan men hann bara gunga henne en
stund och sen rusa ner till centrum för hon vart så ledsen och bara grät och inget hjälpte :(
Så min promenad sket sig. Men vi hann iallafall va ute en liten stund. Nu har hon fått mat
och ligger och sover.

Innan vi gick ut ringde modellfabriken, uppbarligen hade en bekant varit där och då hade
hon tipsat dom om mig så dom ringde upp idag. Jag och Thea ska dit nästa torsdag eftermiddag
och bli fotade :) Tyvärr hade det varit roligare om man hade haft råd att köpa bilderna också
för det är inte dyrt egentligen men för den som är fattig så är det väldigt dyrt. Kostar från 2500 kr
och då får man välja dom 15 bästa bilderna i både färg och svartvitt. Om man får ta det på
avbetalning så är det inga problem så jag ska höra me dom om det går men jag tror inte det :(
Och jag kan inte bara trolla fram 2500 =/

Ikväll är det dags för vattengympa igen, längtar :D Om två veckor börjar jag köra vattengympa
två dagar i veckan varannan vecka :D Nu jävlar ska det hända nåt. Går visserligen ner på vågen
men jag märker inte så mycket rent fysiskt. Den här veckan vet jag inte om det blir gymet heller :(
Theas farmor "vabbar" så jag får se hur det blir. Förhoppningsvis kan hon komma för det vore
underbart!


  

Dom tar avbetalning!!!!! :D Nu ska jag bara lyckas övertala mannen om att följa med och det
kan bli värre :(




Kommentarer
Anonym

Tänk dig för vad det gäller korten, du har ju gymkortet på avbetalning också. Din inkomst är ju inte stor och snart är det jul ,då vill du säker köpa julklappar till de dina.

2011-11-15 @ 19:17:15
Rebecca

Jo, jag och patrik kom överens om att vänta tills i typ januari :)

2011-11-15 @ 19:30:56
Anonym

Bra att ni inte köper kort nu men ökar era inkomster i januari?

2011-11-15 @ 19:51:36
Anonym

Dom ökar lite grann :-) dels behöver vi inte köper julklappar och sen blir Patrik klar me en avbetalning i januari eller februari och då får han ca 1000 kr extra varje månad.

2011-11-15 @ 20:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!