Hej svejs

Va ett par dagar sen sist men jag har glömt bort bloggen lite och bara ägnat mig åt min
älskade familj :) Men det har inte hänt så mycket dom senaste dagarna. Har som sagt
bara ägnat mig åt dottern på dagarna och gubben på kvällarna :)

Igår höll jag på att julpynta större delen av dagen och sen när gubben kom hem åkte
vi och handlade och jag fick även en 6-årspresent/julklapp av min underbara älskling :D
Är superglad :D Vet inte riktigt hur jag ska tacka honom men jag har iallafall bestämt att
betala notan för vårt restaurangbesök i december :) Och på måndag ska jag till skärholmen
och leta efter julklapp till honom :)

Idag har jag strykit julgardiner och så satte Patrik upp dom så nu är allt färdigt. Det enda
som saknas är lite julblommor men det blir närmare julen, dom hinner ju dö till dess. Större
delen av förmiddagen låg familjen i sängen och lekte och mös massa :)

Framåt sent in på eftermiddagen åkte vi till city gross för att köpa blöjor och lite så och sen
kom vi hem och gjorde köttfärspaj till middag. Nu ligger dottern och snart knoppar, jag och
mannen sitter och kollar på tv.



Imorrn ska vi städa och sen åka upp till visättra och hälsa på the family :) Tänkte ta lite kort
på vår fina och juliga lägenhet också och lägga upp :)

Ville mest bara skriva att vi lever och mår toppen :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!