Hello again

Imorse va jag riktigt trött, brukar för det mesta alltid vakna till när mannens klocka ringer
och han åker till jobbet men inte idag. Vaknade knappt när han pussade mig hej då. Så
det va ju bra att jag vaknade när min klocka ringde vid 20 över 8 :P Haha.

Jag och Thea skulle ju ha gjort Carro och Sigge till mammagruppen men Sigge hade sovit
dåligt inatt så dom stannade hemma så då åkte jag och Thea själv till mammagruppen :)
Idag va vi lika få som förra gången, 4-5 pers men det va mysigt :) Vi käkade frukost och
det gamla vanliga :) Thea va så duktig på sångstunden, när vi sjöng "imse vimse spindel"
så fortsökte hon härma när spindeln klättrar upp men det blev ju mest massa flaxande me
händerna :) Haha,mammas lillfis.

Efter mammagruppen gick vi in på coop och tog ut pengar och handlade lite, skulle köpt
ajvar men dom hade bara stora burkar och jag behöver bara en liten. Köpte iallafall grädde,
mjölk,majs och saft och sen åkte vi till coop hemma för att se om dom hade små burkar
me ajvar och det hade dom :D Yeeey. Ska göra lasagne ikväll och jag kan knappt äta lasagne
utan ajvar, därför va det så viktigt :P 

Nu ligger Thea och leker i sin säng, tror att hon kommer somna om en stund. Hon sov bara
på tunnelbanan på väg hem så jag tror att hon är lite trött. Hennes mage går helt åt rätt håll
också, superskönt :D Så nu får hon inte bajsa ner sängen för jag har precis bäddat rent den.

Jag ska ta och plocka undan och bädda vår säng sen tänker jag inte lyfta ett finger mer förrän
det är dags att börja me middagen.

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!