Lördag kväll!

Den här helgen har gått fort, snart är lördagen redan slut liksom =/ Och va har man gjort idag
då? Jo, gubben har agerat taxi åt min lilla mamma. Vi skjutsade runt henne i kungens kurva, hon
va in på ÖB, rusta och sen toys'r'us :) Jag handlade inte så mycket, Thea fick en adventskalender
me choklad som hon ska få första december :) Vill spara så mycket pengar jag kan tills jag och
Sofi ska till skärholmen och shoppa :D Har hittat massa kläder till Thea och nån tröja till mig
själv och sen ska jag och gubben åka och köpa julklappar :)

Nu har jag och gubben duschat och Thea har precis vaknat efter att ha sovit i lite drygt 1,5 timme.

Vi ska bara mysa ikväll, as usual.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!