Måndag kväll

Jag har precis badat, Thea står brevid och drar i sladden till datorn och gubben står
i köket och pratar me sin mamma :)

Äntligen kom jag och Thea iväg till mammagruppen i eftermiddags, va två veckor sen
sist så det va roligt att komma tillbaka. Idag va vi väldigt få där pga sjukdom och så.
Återsåg även en väldigt gammal bekant som jag umgicks me på högstadiet när jag gick
i segeltorpsskolan. Hon har börjat på mammagruppen me sin son, Sigge som är 4 mån :)
Jätte roligt och dessutom bor vi nästan grannar, hon bor på åsen :D

Beställde ju en tröja från geggamoja till Thea förra veckan och idag kom den :D Den va
så fin och så otroligt skön, skulle gärna vilja ha en till mig själv :)

Annars har det inte hänt nåt mer idag. Har påbörjat första dagen utan läsk, nu blir det
läsk ENDAST fre-lör. Har lite abstinens och sötsugen börjar smyga sig på men vi har
varken läsk eller sötsaker hemma så det blir bli några äppelskivor istället :)

Nä, nu ska jag ge mig ut i kylan en snabbis och sen sätta mig på golvet och underhålla vår
dotter fram till 9 :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!