Minns dom döda

Idag har det känts som en riktig söndag, vi har varit sega och så. Hela förmiddagen
slappade vi och sen hade vi familjemys i sängen. Jag,patrik och Thea låg och myste
och lekte, det va så underbart. Thea har lärt sig att räcka ut tungan btw :P

  

Men till slut tog vi tag i dagen, Patrik fixade disken medan jag bäddade sängen, plockade
och dammade lite :) Jag och Patrik tog ett bad medan dottern låg och sov. När hon vaknade
fick hon sitt livs första smörgås och det va en höjdare, hon va så duktig me att plocka upp
dom små bitarna själv och stoppa i munnen :)

Vi gjorde oss ordning och åkte iväg till stan för att tända ljus för Patriks morfar och sen
hämtade vi upp mamma och åkte till st Botvid där Maria och Melissa mötte upp oss :) Tände
ljus för min pappa, morfar och mormor.



  

 

Vi åkte förbi city gross och köpte potatis och sen hem och gjorde middag, ikväll fick det bli
ungsbakad lax :) Thea har fått mat och nu ligger hon och sover. Jag och Patrik sitter och
kollar på Benjamin Buttons otroliga liv och äter lite gott :)

Ha en fortsatt trevlig alla helgona afton :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!