Morsning på er

Morgonen började som vanligt vid 8 och då fick Thea välling, sen satt och stod hon i sin säng
och tjattrade för fullt. Jag låg kvar i sängen och halvslumrade och vid 9 tyckte Thea att jag
hade slappat klart så då gick vi upp :)

Nu har hon fått ny blöja och står för tillfället vid tv-bänken och tittar på tv.

Jag ska ta och bädda sängen och diska och sen ska jag köra mina 50 situps :)

För övrigt händer väl inte så mycket spännande idag. Ska på vattengympa ikväll och det ser
jag fram emot :)

Imorrn ska vi ut på äventyr iallafall :) Vi ska till östertälje och hälsa på familjen vestling plus
Linda och Alice :D Ska bli jätte roligt. Och på torsdag ska jag till gymet och sen ska jag och
Thea till BVC för matprat. Och på fredag har vi inga direkta planer.

Bjuder på två bilder på Thea från igår :)
 

Nä, om jag kanske ska få i mig lite frukost innan jag sätter igång men ha en bra tisdag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!