Playdate idag också :)

Vill börja me att säga att det är HÄRLIGT med fredag idag :D

Förmiddagen ägnades åt att städa lite och tvätta och vid 12-tiden knallade jag och Thea
till fruängen för att möta Emma och Greta :) Vi köpte lite fikabröd och sen tog vi en kort
promenad runt långbro så att Greta fick sova lite innan vi till slut styrde kosan hem till mig.

Greta va väl inte på sitt allra mest charmerande humör idag så det blev inte så mycket lek
men lite lekte dom iallafall :) Thea skulle ha ALLT som Greta hade. Men jag tror dom hade
roligt också, lite iallafall :P

  


Emma och Greta åkte hem vid 5 och då åkte jag och övriga familjen till city gross för att
köpa gravkransar till imorrn :)

Kom hem,käkade middag, jag har badat och nu sitter hela familjen i soffan. Thea är ett
riktigt litet energiknippe som är överallt och klättrar :) Men hon är så glad och snäll jämt
(nästan jämt iallafall)

Ikväll ska vi väl kolla på tv och inte göra så mycket mer. Bara njuta av att det är fredag :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!