Sista dagen på denna vecka

Här hemma mår vi fortfarande toppen :D Nu kan t.o.m Thea prutta utan att det kommer
bajs, det ÄR framsteg :D Och både jag och gubben mår alldeles utmärkt, inga problem
me våra magar längre, underbart!

Tidigare ikväll åkter vi förbi mamma en snabbis så hon fick pussa lite på Thea och sen
åkte vi till Robbans och köpte kycklingsallad till middag, va gott att få i sig riktig middag :)

Sen hjälpte jag gubben att fotografera massa sedlar så i veckan eller nästa helg ska vi
hjälpas åt att lägga ut dom på tradera :)

Nu ligger lillhjärtat i sin säng och håller på och somnar, ibland hör jag henne ligga och prata
lite, min lilla sötnöt. Jag och älsklingen sitter och glor på beck, får se om vi tittar klart på den
eller går och lägger oss.

Imorrn är det dags för mammagruppen :D Jag och Thea ska möta upp Carro och Sigge och
göra sällskap :D Det är så roligt att vi bor "grannar" :D

Nä, ska vara lite social me min stora älskling men ha en underbar söndagskväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!