Snart dags att julpynta

Hade egentligen tänkt att sätta igång idag men all energi bara rann av mig så imorrn ska jag
storstäda och börja julpynta men jag tror julgardinerna får vänta tills på lördag :)

I förmiddags kom svärmor i vanlig ordning och passade Thea så jag gick till simhallen och
simmade i lite över en timme, va så otroligt skönt :D Kände inte alls för att gymma idag men
så kan det ju va vissa gånger. Innan jag gick hem så gick jag till apoteket och fixade en sak
också :)

Under tiden som jag va borta hade svärmor gjort jätte fint på balkongen :) Hon hade satt
granris i blomlådorna och köpt en blomma och ställt på bordet :) Det piggar verkligen upp
allt en smula :)



Imorrn är det fredag igen :D Jag och familjen tänkte ta och börja köpa lite julklappar i helgen, ska
bli jätte roligt :) Och ska jag ju fortsätta julpynta såklart :)

Thea ligger och sover och jag sitter och kollar på tv. Ska ta och plocka undan lite och sen börja
göra storkok me spaghetti och köttfärssås till stumpan och frysa in :D

Är orolig och skräckslagen för övrigt. Även nervös. Vet inte alls hur det här ska sluta men det får
jag se imorrn. Hur det än blir så hoppas jag att framtiden ordnar sig :)



Kommentarer
Anonym

Vad är du så rädd för? Du fick en fin balkong men vad är det för vägg ni har?

2011-11-24 @ 14:09:01
Rebecca

"Väggen" satte vi när vi hade katter så att dom inte skulle kunna hoppa upp på räcket och knalla på men vi ska plocka ner den i helgen :)

2011-11-24 @ 14:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!