Tack för sällskapet :)

Förmiddagen släpade sig fram, jag va så otroligt seg. Tvättade lite och lekte me Thea.
Sen hoppade jag in i duschen och gjorde mig och dottern klara :)

Mötte upp Carro och Sigge utanför västertorpshallen vid 2 och sen tog vi en timmes
promenad bort till liljeholmen, va superskönt :) Åkte upp till öppna förskolan och hämtade
provbilderna på våra små troll och några bilder på Thea vart RIKTIGT fina, ska bli spännande
att se fotona på riktigt om 3 veckor :) Vi avslutade me en fika på waynees coffe innan vi tog
tunnelbanan hem igen :) Tack Carro och Sigge för en jätte mysig eftermiddag, det måste
vi snart göra om :D

Nu ligger dottern och sover, hon fick en ny blöja och en flaska välling innan :) Gubben är och
handlar lite och när han kommer ska jag börja me middagen, blir ungsbakad lax me potatis
idag. Smarrigt! Sen ska vi väl slappa framför tv:n, ta en dusch och sen stupa i säng :)

Imorrn blir det inget gym, svärmor kunde inte komma så jag ska väl passa på att städa och
fixa hemma men på fredag kommer hon så då blir det gym på förmiddagen och sen bio och
middag me tjejerna på kvällen :D Underbart!!!

Tills vi hörs igen bjuder jag på en bild av världens UNDERBARASTE dotter <3





Kommentarer
Carro

Tack själva!! :D det var en jätte mysig o trevlig efetrmiddag tycker vi! o verkligen skönt att komma ut och promenera. kram :)

2011-11-16 @ 18:00:16 | http://mammacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!