Tisdag förmiddag

Jag och Thea tog sovmorgon idag, jag gick upp vid 9 och stumpan vaknade strax efter.
Hon har fått gröt och en ny blöja och nu sitter vi och glor på Greys anatomy men här kan
jag inte sitta egentligen. Ska sätta på en tvättmaskin och börja städa men det hinner jag
också :)

Gårdagen tillbringdes på mammagruppen, alla va typ borta =/ haha. Vi väl va 4-5 st men
det va mysigt. Thea va ensam tjej bland massa grabbar men hon tog för sig och puttades
och klättrade på pojkarna. Hon är verkligen hänsynslös, bryr sig inte för fem öre. Bara går
fram som en ångvält och river allt i sin väg. Det är bra att hon är bestämd och har lite skinn
på näsan iallafall :P

Gjorde sällskap me Carro och Sigge hem, hoppade av i hägerstensåsen me dom och tog
en promenad hem så att Thea fick sova :) Patrik va redan hemma så vi åkte till ica maxi
och storhandlade :D Så himla skönt att ha det avklarat. Köpte massa ingredienser så att jag
kan göra egen mat till stumpan men köpte några burkar också utifall att hon dissar min mat.  

Ikväll är det dags för vattengympa och från och med måndag börjar jag köra 2 kvällar
varannan vecka :) Så jag får hoppas att det händer lite mer då, står väldigt stilla nu. Måste
bli bättre på att ha självdisciplin också.



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!