Trååååk

Höger- eller vänsterhänt: Vänster

Humör just nu:
Glad och trött

Favoritgodis: Smågodis och choklad

Är det nåt du absolut inte äter:
Svamp

Kläder just nu:
Jeans, vit t-shirt och morgonrock

Musik just nu:
Patrik lyssnar på nordman så det är väl det jag lyssnar på

Vad sa du senast:
Buuuuusunnnnnge

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:
Jag skulle vilja leva i framtiden, typ 3000-talet

Sommarplaner:
Åka till både jämtland och tierp, hitta på massa roliga saker me min dotter och sen får vi se

Fisk eller badkruka:
Helt klart en fisk (när man väl kommit i)

Längd och vikt:
164 cm lång & så väger jag alldeles för mycket

Hur många kuddar sover du med:
2 st

Favoritväder:
Beror lite på. Älskar värmen lika mycket som jag älskar kyla

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med:
Cigg, cola och mobilen

Spelar du nåt instrument:
Har spelat keyboard

Morgon- eller nattmänniska:
Jag är en riktig kvällsmänniska

Sparare eller slösare:
Slösare

Vem är viktigast för dig:
Min familj utan tvekan

Bästa film:
The twilight saga

Tror på liv på andra planeter:
Nopp

Kommer du ihåg din första kärlek:
Ja

Älskar du henne/honom fortfarande:
Inte älskar men han finns i mina tankar emellanåt

Har du några homosexuella vänner:
Yes :)

Tror du på mirakel:
Ja, det gör jag nog

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
Jag vill tro det iallafall

Ser du dig själv som tolerant mot andra:
Ja

Ser du på kärleken som ett misstag:
Nä, kärleken är det bästa som finns

Hur många barn har du, vill du ha:
Jag har en dotter men skulle gärna vilja skaffa 2 barn till

Bio eller promenad:
Bio

Är du kittlig:
Ja

Snarkar du?
Ja, folk säger det iallafall :P

Stjärntecken?
Oxe

Rädd för insekter?
Livrädd

Äckligaste insekten:
ALLT!

Största svaghet:
Naiv och tillbakadragen

Det här är jag bra på:
Att vara mamma

Bästa bok?
Så många, kan inte välja

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Skulle vilja kunna resa i tiden

Vad vill du jobba som?
Jag skulle vilja bli inredningsarkitekt men ett mer realistiskt mål är fritidspedagog eller lågstadielärare

Chips, morötter eller godis?
Godis

Pizza eller hamburgare?
Hamburgare

Skriver du dagbok?
Bara bloggen :)

Har du någon flickvän/pojkvän?
Japp, jag har en älskad pojkvän

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
Jag har 7 hål i öronenoch har haft piercing i ögonbrynet och naveln. Har även 4 tatueringar men ska skaffa fler :)

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) 
Oftast välstädat men nu är det stökigt 

Gungar du på stolen?
Nopp

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Ja, vore skithäftigt :D

Vilken hand håller du gaffeln i?
Vänster

Hur är din drömtjej/kille?
Omtänksam, romantisk, känslig men ändå tuff

Hur många syskon har du?
Ett halvt

Vad är du mest rädd för?
Att förlora dom jag håller kär

Är du rädd för blod?
Nej

Saltar du på maten?
Bara pasta och ris

Gillar du att sjunga?
Jag älskar att sjunga men jag är inte bra på det

Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför?
Barn & fritid för jag ville bli barnskötare

Anser du att du är stark?
Nja, är nog ganska svag men jag orkar bära på dottern iallafall :P

Brukar du sola?
Japp, fast sällan i solarium

Vad gör du om du får hicka?
Dricker vatten eller hickar vidare tills det går över

Röker du?
En av mina laster tyvärr

Snusar du? Snusläpp?
No way, det är så vidrigt

Kaffe, te eller inget?
Te isåfall men helst varm choklad

Har du en besatthet?
Robert pattinson =/ haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!