- 1 kg :D

Sitter inne och njuter i det underbara vädret :D Skulle haft lite mjölk hemma så hade jag
nog kokat lite te också men det får väl bli ikväll efter att vi varit och handlat lite :)

Vad har vi haft för oss dom senaste dagarna då? Jag tror att vi bara va hemma i onsdags och
slappade =/ Minnet är ju lite si oh så. Igår va jag och Thea iallafall i visättra hela dagen,Thea
fick massa presenter av min moster och min kusin :) Hon fick ett silver hjärta som det står "
min prinsessa" på, en jätte fin ram och skithäftiga kläder :) Svarta leggings me skinn på sidorna
och en typ mc-jacka :D Dom kommer hon kunna ha i vår. Hon kommer bli jätte tuff :) Och så
ska jag se om jag hittar svarta stövlar me typ nitar på. Hihi.

I förmiddags städade jag i skafferiet och så skurade jag kylskåpet och medan jag höll på me det
kom Theas farmor förbi :) Hon tog me sig Thea ut och jag drog till gymmet en timme, skönt att
gymma på förmiddagarna,då är det knappt folk alls :) Ställde mig även på vågen och jag har redan
lyckats gå ner 1 kg :D Inte illa va? Är iallafall jätte glad .... Har ju bara varit på gymmet 3 gånger ...

Annars är det bara en helt underbar fredag idag :D När älsklingen kommer hem ska vi åka och
handla lite, kylskåpet ekar tomt. Sen ska vi hem och göra lövbiffgryta me jasminris :)

Får se va helgen har att erbjuda, inga planer hittils iallafall men det spelar ingen roll .... Är glad att
få umgås me mina två älsklingar och bara va <3



Kommentarer
Empy

Grattis till -1, de är nu ditt livs äventyr har börjat, och även när de är som tuffast, så titta tillbaka, och du kommer inse att det är värt alla svett och tårar när reultatet kommer.. De här kommer du klara galant !

2011-10-07 @ 17:42:46 | http://metrobloggen.se/Empiis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!