En lista ... igen

1. Berätta om första fyllan.
Oj! Den kommer jag nog inte ens ihåg =/ Den "första" fyllan jag kommer ihåg ägde rum när jag va runt 14-15 år. Jag och två vänner va hemma hos mig och drack. Vi hade tjejkväll me middag och sen satt vi i källaren (hade mitt rum där) och drack, lyssnade på musik och pratade. Va såklart FF :) Vi drack häxblandningar som smakade satan och jag gjorde bort mig på internet. Haha. När min moster kom hem, som jag bodde hos, så vågade jag inte gå på toaletten för jag ville inte att hon skulle få veta att jag va full så jag va tvungen att kissa i en skurhink =/

2. Berätta om första kyssen.
Men den kommer jag ju inte heller ihåg =/ Däremot kommer jag ihåg när jag kysste mitt första livs största kärlek :D Vi hade disco i skolans gympasal och då va han där fast han gick inte i vår skola, han va 2 år äldre. Vi dansade och tittade varann djupt in i ögonen och sen hände det bara. Det va min barndoms bästa ögonblick.

 
3. Vem är ditt snyggaste hångel?
Johnny och Tobias.


4. Yngsta respektive äldsta hånglet?
Yngsta va nog 3 år yngre än mig och äldsta är 7-8 år äldre än mig.


5. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
Haha. Japp :D


6. Säg något du är nöjd med i ditt utseende.
Munnen? Egentligen ingenting.


7. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
Tatueringar/piercingar och självklart ögonen och leendet.  


8. Favorit sex soundtrack.
Har inget sex soundtrack =/ pinsamt!


9. Vilken är den pinsammaste skivan du äger?
Haha, äger typ inga skivor längre :P


10. Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med?
Robert pattinson :D YUMMY!


11. Har du ljugit för att få någon i säng?
Nej, varför skulle jag det?


12. Har du strippat för någon?
Japp fast bara på fyllan


13. Har du stoppat upp behån/byxorna någon gång?
Har alltid haft ganska stora bröst så jag har inte behövt göra det :P


14. Har du snattat?
Flera gånger när man va yngre. Åkte även dit för snatteri men fick bara en varning.


15. Har du moonat?
Aldrig och skulle nog aldrig göra det heller.


16. Den du levt och upplevt mest med?
Min fästman Patrik :)


17. Hur många har du varit kär i?
Jag har bara varit riktigt jävla kär 2 gånger.


18. Käraste ägodel?
Min dotter men det är ingen ägodel. Så jag får väl säga min mobil då :P


19. Vad skulle göra dig mest glad nu?
Om jag fick tillbaka min gamla kropp.


20. Vad har du varit mest rädd för i ditt liv?
Att förlora mina nära och kära


21. Homo, hetero, bi?
Jag är hetero men det vore coolt att va bi ;)


22. Vad är kärlek?
Usch, vilken svår fråga. Kärlek för mig är när man inte kan leva utan den andra personen, man vill vara me den personen jämt.


23. Vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända bakåt i tiden och ändra en sak?
Finns många saker. Jag skulle inte ha förlorat min oskuld så tidigt, jag skulle ha passat på att ha haft sex me en viss kille, jag skulle ha tagit studenten, jag skulle ha tagit körkort. Som sagt, listan kan göras lååång.

24. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
Jo, det har jag.Och det är en av dom sakerna som jag ångrar allra mest.




Kommentarer
Joy

Hemligheter är det värsta jag vet, usch /: Bra svar hörru! :)

2011-10-31 @ 16:03:30 | http://nicolinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!