Ännu en ny vecka

Jag sitter och försöker vakna till liv men har varit vaken sen klockan 8 och är fortfarande
lika seg och trött som då :( Thea är iallafall pigg, hon har fått välling,ny blöja och kläder
och nu springer hon omkring i gåstolen :)

Måste ta fram nån middag men idag önskar jag att nån annan kunde bestämma va vi ska
äta för fantasin är inte på topp. Får kika va vi har i frysen.

Idag tror jag att vi bara ska va hemma och mysa, Thea är inte på sitt bästa humör, hon är
lite halv kinkig och jag känner mig inte heller på topp.

Ska ta och boka morgonkvällens vattengympa iallafall :) Sen tänkte jag börja göra mina situps :)

Ha en bra måndag!




Kommentarer
Joy

Åh, jag älskar vattengympa! Hehe, så härligt :)

2011-10-31 @ 16:04:38 | http://nicolinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!