En helvetes natt

Inatt har större delen av familjen fått minimalt me sömn. Den här natten har varit HEMSK!!!

Thea har väl sovit som mest 30-40 min i sträck mellan 21.30 och 6.00. Hon har haft svårt att
komma till ro och när hon väl somnat så vaknar hon panikslagen och bara gråter, förmodligen
pga mardrömmar.

Vid 1 tvingade jag Patrik att gå och lägga sig på soffan så att han fick nån timmes sömn iallafall
och motvilligt gick han me på det. Thea va panikslagen och bara grät så jag lade henne mot
bröstet,smekte henne över ryggen och pratade och efter 20 min sov hon. Tyvärr bara i drygt 20
min innan nästa panikattack kom. Gjorde samma sak igen och återigen somnade hon fort men
tyvärr inte länge. Vid 4 på morgonen va jag så trött så jag stod och vaggade Thea och bara grät,
då kom Patrik och tog över så jag lade mig på soffan en stund. Hon lyckades somna en timme så
Patrik kom och hämtade mig så lade jag mig i sängen igen men återigen sov hon oroligt och
vaknade me jämna mellanrum och va helt förstörd. Kom på att det kunde va en tandploppning på G
och alldeles rätt, kände nåt vasst på överkäken så hon fick flytande alvedon och sen fick hon näs-
droppar då hon även hade blivit rejält täppt i näsan. Hon vaknade vid 6 när Patrik åkte till jobbet men
somnade om ganska fort och sov till och från fram till 10.

Nu försöker jag få henne att sova lite så jag hoppas att hon somnar och sover nån timme, både hon
och jag behöver det.

Så den här dagen kommer gå åt till att sova,mysa och slappa. Har ju vattengympa ikväll men jag
tänker avboka den, orkar verkligen inte. Har en känsla av att kommande natt också kommer bli
jobbig :( Men det är bara att bita ihop och ta sig igenom det.

Nu ska jag lägga mig i soffan och sova en stund!




Kommentarer
Linda

Jo men visst kan vi det :) jag har ändrat min kost helt har inte ätit något onyttigt på över 1 vecka nu.. äter GI. Sen så har jag köpt hem lite hantlar, hopprep och sånt så jag ska börja träna hemma :)

2011-10-19 @ 11:17:21 | http://mammaal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!