En liten lista

Vad gör du just nu?
Jag har precis duschat och nu sitter jag och kollar på tv och hämtar andan i nån minut.

Var tror du att du är/gör om ett år?
Jag hoppas att jag har fått ett jobb som förhoppningsvis leder till fast anställning eller så
hoppas jag att jag har börjat plugga för att så småningom kunna plugga vidare till
fritidspedagog eller lågstadielärare. Jag hoppas även att vi har flyttat till en större lägenhet
närmare Huddinge :)

Vad ångrar du om något i livet?
Att jag inte gick ut gymnasiet och tog studenten samt att jag brände mitt "arv" på skit när
jag istället kunde ha tagit körkort och kanske rest.

Hur kommer du gå klädd i vinter?
Varmfodrade boots, stickade leggings, stora och mysiga koftor, stickade vantar och stickad
mössa samt min älskade vinterjacka :)

Vilka tre saker är du beroende av?
1. Cigg. 2. Cola 3. Mobilen

Har du någon dold talang?
När jag ammade min dotter så stod jag samtidigt och lagade mat :P Det är kanske ingen dold
talang men det va en bedrift :)

Vad gjorde du i helgen och vad ska du göra nästa helg?
I helgen har vi gjort lite allt möjligt :) Jag va och hämtade mina efterlängtade biljetter till twilight
fan event, vi va hos min faster och hälsade på och så har min mamma varit här på middag :)

Helgen som kommer ska jag och tre vänner på twilight fan event på fredagen, på lördag är vi
barnlediga, då ska Thea sova hos sin gammelmoster och jag och Patrik ska ev gå på bio och
bara mysa me varann och på söndagen får vi se :)

Vad har du på dig just nu?
En handduk ;)

Bästa skönhetsknep?
Tvätta ansiktet, morgon och kväll. JÄTTE VIKTIGT! Orkar du inte sminka dig så lägg bara på
lite primer och lite mascara så ser man genast mycket piggare ut.

Vilka är dagens planer?
Klä på mig, ge dottern mellis när hon har vaknat, bädda sängen, fixa middag, köra ett pass
vattengympa och sen mysa i soffan me gubben.

Vad äter du helst inte?
Svamp, inälvor och senap.

Nämn tre bloggar du besöker dagligen?
Mammascharmtroll, Micha, Vestling

Har du haft ett förhållande som varat längre än 5 år?
Bara ett enda och det är förhållandet jag är i nu.

Bästa staden/landet som du har besökt?
Bästa staden är nog Paris och bästa landet är Jersey :) Kanske inte så konstigt eftersom att det
va första gången jag va utomlands :P

Vilken kändis får du höra att du liknar?
Jag liknar bara mig själv :)

Tror du på gud?
Nopp, det gör jag inte.

Vad är din största rädsla?
Att förlora min dotter eller fästman.

Nämn en sak du aldrig har provat på?
Oj, finns massa saker men jag har aldrig provat droger *stolt*

Vilka är dina favoritnamn?
Thea, Nova, Viggo, Adrian, Caspian. Ja, det va några namn som jag kommer på nu :)

Hur/var vill du bo i framtiden?
Jag skulle gärna vilja bo i radhus eller i villa. Antingen ute på landet fast ändå nära stan eller i nån
mysig förort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!