En snabbis ....

Blir bara ett kort inlägg ikväll, har ingen ork att skriva egentligen men jag är nog lite
bloggberoende =/

Hela dagen har jag och dottern tillbringat hos tanterna i Visättra :) Thea fick en jätte
fin one piece av Melissa :) Visst är hon söt?



Gubben kom och hämtade oss vid 6-tiden och då åkte vi och köpte kycklingsallad och
sen raka vägen hem.

Thea har lyckats smittat mig me rinnande näsa och en irriterande hosta :( Jag som trodde
att hon va på bättringsvägen men nu har hon blivit sämre igen :(

Imorrn komme Anki så jag måste försöka masa mig iväg till gymet men förmodligen blir det
bara några vändor i bassängen ..... Lyckades få en muskelknut eller nåt för jag har så J*VLA
ont i ena skulderbladet så Patrik ska få smörja in mig me ormsalva, hoppas det hjälper.

Puss på dig mig underbara och älskade dotter!


Nu sover dottern så jag ska locka me gubben in till badet me mig ;) Ha en fin kväll på er nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!