Fredag kväll

Och vi har fullt upp me packning och städning :) Blir en spontan-tripp upp till svärföräldrarnas
torp över helgen :D Åker nångång imorrn mitt på dagen och sen hem igen på söndag efter-
middag. Ska bli sååååå skönt att lämna stockholm för ett tag.

Idag har jag även skickat in ansökan om förskoleplats :D Alla förskolor är inom gångavstånd,
blev två i västertorp, två i hägerstensåsen och ett i mälarhöjden :) Hoppas verkligen att hon
kommer in på förstahandsvalet då jag har hört att den förskolan ska va bra :) Spännande!

Nä, ska fortsätta städa för packningen är så gott som klar, bara hygienartiklar kvar och det får
jag packa imorrn.

Kommer inte ha me oss datorn upp så vi hörs på söndag kväll igen :)

Ha en jätte trevlig helg på er för det ska vi :D En liten fågel viskade i mitt öra att Thea ska ut
i skogen och plocka svamp me sin farmor iallafall :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!