Fredag

Idag har jag inte gjort ett dugg knappt. Har haft världens mensvärk och typ bara legat och
vilat. Men det är skönt att den har kommit tillbaka regelbundet nu :) Jag kokade Theas alla
nappflaskor och nappar i förmiddags och efter lunch fick Thea ta ett bad då hon bestämt ville
äta själv :P

 




Fick hem rabattkuponger från ellos så jag tog och beställde lite höst/vinterkläder till mig och Thea
och fick 50% rabatt på hela köpet, inte helt fel :) Beställde stickade leggings och en stickad kofta
till mig och en mysdress me en matchande tröja till Thea :)

Sitter för tillfället me massa pirr i magen :D Kommer ha svårt att sova inatt. Men jag ska inte
hoppas för mycket. Berättar imorrn kväll om det :P

När gubben kom hem från jobbet drog vi iväg till maxi för att handla lite helgsgott och sen svängde
vi förbi Robbans och köpte varsin kycklingsallad till middag.

Helgens planer är att åka till sergel imorrn förmiddag och sen vidare till min faster för att disskutera
huset i finland och sen ska min halvsyster få träffa Thea för första gången, ska bli jätte roligt :) Och
så får jag se hennes gigantiska mage,myyys :) Hon ska föda nästa månad.

På söndag blir det ev en tripp till skärholmen och sen ska vi hämta mamma som ville komma hit
och träffa Thea :)

Ha en underbar fredagskväll och mys riktigt mycket me era nära och kära :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!