Härlig dag

Idag är det en riktigt härlig torsdag :)

I förmiddags gick jag och Thea till öppna mottagningen på BVC för att väga och mäta henne
och hon har blivit mycket större än va både jag och Patrik gissade på :P Hon har gått upp
805 g på lite drygt 5 veckor och växt 3.3 cm :) Nu väger hon iallafall 7860 g och är 67.8
cm lång :) Hon fick så mycket beröm för att hon va så glad och pigg trots att hon va förkyld
och hon hade tydligen så fina magmuskler och va så välproportionerlig :) Hon har också fått
svamp så jag fick namnet på en salva som jag köpte innan vi gick hemåt igen.

Thea somnade på vägen hem så när vi kom hem slängde jag i mig lite frukost och sen kom
Anki :) Hon dammsög medan jag knallade bort till västertorpshallen och simmade i drygt en
timme, UNDERBART! Tog en längre promenad på hemvägen också, det är ju så skönt väder
ute :)

Nu sitter jag och är allmänt seg. Thea sover och jag skulle vilja lägga mig i soffan och glo på
tv men så upptäckte jag att vi har ingen ström i hela lägenheten!!! WTF!!! Va inne på fortums
hemsida för att kolla störningar och där står det inget om att det ska va nån störning idag. Så
jag får väl sitta här i min ensamhet och filosofera ^^ Hoppas den kommer tillbaka innan Thea
ska ha mat nästa gång. Nu fick jag köra en nödlösning och ge henne varmt vatten direkt från
kranen.

Imorrn är det en underbar och härlig fredag :D WEEEEEIIIII.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!