Härlig kväll

Har precis kommit hem från vattengympan :) Vart ett härligt pass me tyngder och mycket
fokus på armarna känner jag men kommer nog ha ont lite överallt imorrn men fan va det
är skönt efter ett sånt pass. Får se va nästa veckas pass innehåller (olika instruktörer kör
olika pass har jag kommer underfund me).

På torsdag kommer farmor Anki så då blir det ett gympass, underbart ju :)

Och imorrn ska jag och dottern upp till gammelmoster Maria och hälsa på :) Hon hade varit
nere i källaren och rotat fram massa gamla leksaker efter Moa och nu va hon på jakt efter
en barnmatstol :) Vore toppen om hon hittar en lagom tills lördag då Thea ska sova där :)
Måste bara fundera hur Thea ska sova nu när hon inte kan sova i vagnen längre men Maria
har en stor säng så om Thea ligger i mitten och så ligger två andra på vardera sida om henne
så är det inga problem :)

Nu ska jag mysa me familjen i soffan, äta lite morötter och vänta på att outsiders böjar. Efter
det funderar jag på om Thea ska få bada mig innan hon går lägger sig eller om hon ska bada
imorrn innan vi åker till visättra? Hmm, får se hur det blir.



Kommentarer
Anonym

Bra jobbat och det låter som du är på gång med din kostomläggning. Har du minskar du något i vikt?

2011-10-26 @ 11:18:32
Rebecca

Sist jag kollade för typ 2 veckor sen hade jag gått ner 1 kg, sen fuskade jag och åt massa onyttigheter men jag kanske har gått ner 1,5-2 kg sammanlagt. Men sen måste man ju räkna me att man får muskler som också väger så bäst är att mäta och se hur många cm som försvinner :-D

2011-10-26 @ 14:08:40
Anonym

Det har du rätt i att mäta är säkrare sätt att se om kroppen minskar,

Hur många cm har du minskat ?

2011-10-27 @ 08:53:44
Rebecca

Jag vet inte, vi har inget måttband =/ Måate fixa ett så fort som möjligt :)

2011-10-27 @ 09:28:51
Anonym

Du kan ta ett vanligt snöre och göra en knut på aktuellt mått så ser du om du minskar eller ökar från knuten !

2011-10-27 @ 10:57:20
Rebecca

Tack för tipset, ska se om vi har nåt snöre hemma :D

2011-10-27 @ 11:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!