Inte min kväll :(

Det är ingen bra kväll :( Är bara så otroligt nere, vill bara dra nåt gammalt över mig och glömma
allt utanför .... Den enda jag lever för är Thea .... Hon är egentligen det enda jag bryr mig om ....
Resten orkar jag inte tänka på .....

Mitt självförtroende och min självkänsla är kört i botten .... Men jag har ju tagit tag i det nu i och
med träningen men jag vill ha snabba resultat, är otålig ..... Men man går ju inte ner i vikt på en
natt direkt. Det krävs en hård vilja, stark motivation och ett jävlar anamma .... Om inte jag är nöjd
me mig själv, hur kan då andra va det?

Jag får aldrig höra nåt positivt om hur jag ser ut, hur vet jag att patrik fortfarande tycker att jag är
attraktiv? Hur kan han tycka att jag är attraktiv om jag känner mig fet och äcklig?

Jag tänker kämpa för att få ett bättre självförtroende, för att må bra inombords, för att inse att jag
faktiskt inte är så ful och äcklig som jag jämt och ständigt känner mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!