Måndag hos oss

Jag fick sovmorgon ända till 10, jätte skönt :) Natten har varit lugn, va lite orolig igår kväll
för Thea hostade så mycket så jag trodde att hon inte skulle kunna sova men hon hostade
bara nån timme efter att hon hade somnat :)

Jag har satt på en tvättmaskin och gjort mat till Thea :) Blev en grön sörja som inte ser så
jätte aptitlig ut så jag får väl se om fröken godkänner den. Mixade ihop potatis, broccoli,
morötter, citronpeppar och dill och sen hade jag i små bitar av rödspätta. Blev väl iallafall
4-5 portioner så i veckan får jag ställa mig och göra en ny omgång OM hon gillar det. Eller
om jag ska göra pyttipanna. Äh, det återstår att se va det blir mumsigt.

Ska väl ta och hänga in torr tvätt och sen hänga upp den andra tvätten. Sen är det dags för
skruttan att få lunch och sen sova lite, då tänkte jag mysa i soffan och kolla på twilight, va ett
bra tag sen jag såg den nu. Annars händer inte så mycket hos oss denna måndag. Vill bara att
mitt lilla hjärta ska bli frisk nu.

Vi har verkligen fått en bestämd liten dam som vet va hon vill och när hon har målet i sikte
kämpar hon verkligen för att få det och hon blir inte arg om hon inte får det hon vill ha :)

Åh, fick hem nya numret av Vi föräldrar också så när hon sover blir det twilight, en kopp te
och bläddra lite i den :) En underbar måndag me andra ord :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!