Mitt i veckan

Skönt! Nu har snart halva veckan gått, bara 2 dagar kvar tills fredag :D

Svärmor har varit här me Thea så jag kunde pallra mig bort till västertorpshallen och simma
några vändor, blev bara ca en halvtimme, hade sån träningsvärk sen igår ..... Men det är
bättre än ingenting och det va skönt när man kom hem :) Nu är träningen för den här veckan
slut. Kör igång nästa vecka me vattengympa på måndag kväll :)

Hade tänkt ta och storstäda nu när dottern tar sin lunch-vila men jag vart så slut så jag sitter
i soffan och slötittar på tv. Får se om man kanske får lite mer energi senare. Skulle verkligen
behöva damma,dammsuga och vaska golven. Thea blir alldeles dammig när hon kryper om-
kring på golvet, inte så jätte fräscht =/

På söndag ska vi på underBARA barn-mässan :D Främst för att jag är ute efter att få en
goodybag och hade man haft mycket pengar så hade det väl blivit endel shoppande också men
nu får vi nöja oss me att titta och förhoppningsvis njuta av en goodybag :P

När föräldrapenningen kommer tänkte jag fortsätta handla lite vinterkläder till Thea och sen till
mig själv, är svag för tjocka, varma och stickade koftor :) Skulle vilja köpa stickade leggings
också,för leggings är typ det enda jag använder. Och dom jag har nu kommer jag ju frysa ihjäl
i till vintern så det går ju inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!