Snart läggdags

För hela familjen om jag får bestämma :P Är så otroligt trött och Thea är trött hon också
men hon kommer väl inte somna förrän vid halv 11-1. Igår va klockan halv 12 innan hon
somnade! Hon har blivit jätte förkyld och snorar och hon har fått en hemsk hosta :( Så
imorrn blir det ingen mammagrupp, tråkigt nog. Hade sett fram emot att komma ut och
träffa lite mammor. Men men. Imorrn ska vi bara va hemma och kurera oss, även jag
börjar mig halvrisig. Skulle va så typiskt om jag ligger i feber på fredag men det kommer
inte hindra mig från att åka till hovet :D

Idag har mamma varit här och umgåtts me Thea och så bjöd vi på middag :) Tror mamma
uppskattade att få umgås me Thea utan Maria och dom.

I veckan är det bara det vanliga som händer :) Imorrn ska vi bara va hemma och kurera
oss och kolla på twilight, på tisdag har jag vattengympa, på onsdag ska vi upp till visättra,
på torsdag ska jag gymma,på fredag ska jag till hovet och på lördag ska Thea få sova hos
gammelmoster Maria :) Får se va jag och Patrik ska hitta på då, blir kanske bio :) Vem vet.

Förstår inte varför man får kritik för att man ger sitt barn burkmat emellanåt? Jag tänker
verkligen inte få dåligt samvete för att Thea får burkmat ett par dagar i veckan. Den maten
är ju knappast skadlig för henne, dessutom vet jag att hon får i sig det hon behöver. Men
det är roligare att göra egen mat till henne men det är svårt att veta hur man ska krydda och
få me allt som hon behöver. Men imorrn ska jag göra rödspätta me potatis, dill, citron och
morötter till henne och frysa in :) Sen har hon kvar köttfärs me pasta som jag gjorde förut
också :)

Nä, skiter i det här nu. Ha en trevlig kväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!