Snart snö?

Enligt väderleksrapporterna ska vi förbereda oss på snö och ishalka ganska så snart och jag
vet inte riktigt om jag gillar det. Men det är lika bra att göra sig beredd på det värsta för en
morgon när man vaknar så kommer marken va vit och det kommer va många minusgrader
ute. Tror iallafall att Patrik hade tänkt sätta på vinterdäck i helgen och det tror jag att han gör
rätt i :)

Idag är det iallafall ingen kall vinterdag men däremot en strålande höstdag :) Tog en promenad
till fruängen me dottern och jag verkligen tog in allt, lukten, färgerna .... ja, allt :) Handlade lite
till middagen och så va jag tvungen att köpa cashew-nötter. Har blivit beroende av dom,köper
hellre dom är godis, så otroligt mycket godare. MUMS!



Ikväll kör jag igång mitt första vattengympa-pass, ska bli så otroligt skönt. Tänkte försökte köra
vattengympa på måndags och tisdags kvällarna :) Fick ju äntligen hjälp idag så att mitt kort blev
aktiverat så nu är det inga problem me att boka på nätet :)

Annars har jag sprungit efter dottern större delen av dagen. Haha. Hon börjar resa sig mot ALLT
som är typ lika lågt som henne. Plus att hon har börjat fattat galoppen me att resa sig mot vardags-
rumsbordet som är mycket högre. Så nu vågar jag inte lämna henne ur sikte för ens nån sekund.



Idag fyller även L år :) Hon börjar också bli stora tjejen, två år liksom. Vart tar tiden vägen? Va ju
inte länge sen vi va på hennes 1-årskalas. Och det är inte många månader kvar innan min lilla tjej
blir 1 :)

Har fått ett par kommentarer om Thea aldrig är ledsen och jo, hon är ledsen emellanåt. Det är
väldigt sällan men kombinationen hunger+trötthet slår aldrig fel. Har bildbevis till och me :)
Lägg även märke till hennes två små bissingar, så sött :)



 

Nä, ska ta några bloss och sen packa ner badkläder och röja upp lite innan det är
dags att börja me middagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!