Söndag kväll hos oss

Den här helgen har vi hittat på endel skoj så därför har bloggen blivit lite lidande men
nu är jag tillbaka igen :)

Igår fick Thea snällt sova hos gammelmoster Maria för jag kände att jag och gubben
behövde lite tid som par. Vi tillbringde kvällen på heron city, först middag på pizza hut,
inte jätte romantiskt men det va inte meningen heller och sen bio, vi kollade på jägarna
2 som va jätte bra :)

Och idag storstädade vi hela förmiddagen, sen åkte vi till IKEA för att köpa lite säkerhets-
grejer till Thea som te.x kantskydd, dörrstopp,halkmatta till badkaret och sen köpte vi
massa annat smått och gott, fick iallafall 110 kr rabatt :D Tack varje IKEA family-kortet!

Sen åkte vi vidare till city gross så att jag fick springa in på apoteket och lindex, köpte två
par nya byxor till Thea :) Måste ta och rensa alla hennes kläder i storlek 62 snart för nu börjar
dom bli för små. Åh,jag måste berätta en jätte rolig sak. Thea kan stå alldeles själv,helt utan
stöd i ett par sekunder :) Är så stolt över min duktiga och fina tjej.

För övrigt börjar väl familjen bli lite friskare, iallafall jag och gubben. Thea har fortfarande
sin envisa slemhosta och rinnande näsa :( Så imorrn blir det ingen mamma-grupp :( Tänkte
ta nya tag i min kamp om att gå ner i vikt. Har fuskat FÖR mycket den senaste veckan, godis
mitt i veckan, småätande på kvällarna osv. Nu jävlar måste jag skärpa mig! Tänkte börja me
att göra 50 situps (sneda) om dagen,inte på raken utan 10 st/5 ggr om dagen :) Sen tänkte
jag börja me att göra brädan. Och verkligen försöka få lite självdisciplin och inte småäta på
kvällarna. Men vattengympan på tisdagskvällarna kör jag hårt me iallafall :) Och på torsdag
ska jag till gymet :) Nu blir det verkligen nya tag!

Nä, nu ska jag mysa me min älskade lilla familj.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!