Tisdag

Idag är det lite bättre än det va igår kväll men det är långt ifrån bra .... Tror inte det kommer bli
bra förrän jag är nöjd me mig själv, förrän jag börjar gilla mig själv. Så det får va såhär ett par
månader till. Jag får kämpa på me träning och kost tills jag en dag ser mig i spegeln och faktiskt
gillar det jag ser. Förhoppningsvis så gillar Patrik det han ser då också. För nu gillar ingen av oss
det vi ser när vi ser mig, även fast Patrik försäkrar mig om att jag är bäst. Men han säger ingenting
om att jag är söt/snygg/vacker osv. För mig är det viktigt att höra det. Så är det bara.

Vad händer denna tråkiga tisdag då? Jag och Thea ska ta en promenad efter lunch, ikväll ska jag till
gymet. Då blir det första gången jag lämnar Thea själv me Patrik och jag är skitnervös. Tror och
hoppas att allt kommer gå bra men jag vet hur otålig Patrik kan va me Thea.

Annars händer väl inte så mycket, antar jag.

Ha en trevlig tisdag på er där ute!



Kommentarer
Anonym

Är det konstigt att Patrik inte uppvaktar dig när det bara är Thea som är viktig för dig ?

Skaffa dig en annan man om du är så missnöjd med Patrik.

Att det är jobbigt att gå ned i vikt är ingen nyhet för de som har försökt, men fetman kom väl inte på en månad ?

2011-10-05 @ 08:50:13
Rebecca

Patrik är precis lika viktig för mig men inte på samma sätt som Thea är. Patrik betyder mycket för mig och innan han kom va han allt för mig.



Jag är verkligen inte missnöjd me Patrik, jag är missnöjd me mig själv och tyvärr går det ut över honom.



Jah vet att det är jobbigt att gå ner i vikt, jag har aldrig ens påstått nåt annat och nej, övervikten kom inte över en natt.

2011-10-05 @ 11:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!