Träningsvärk is the shit

Haha, idag har jag rejält ont i fötter (?), vader och skinkor =/ Blev en hård gårdag me både
powerwalk och gym men det va skönt när man kom hem igår kväll och hela kroppen värkte.
Men jag kommer nog bara köra gym dom förmiddagar då svärmor kan sitta barnvakt för igår
va det jätte mycket folk och det va inte så roligt. Kan va lite halvt folkskygg ibland när jag
känner mig obekväm. Imorrn kväll blir det simning iallafall :)

Och jag kan inte boka in mig på vattengympan heller!!!!!!!!!!!!! Är så aaaaaaaarg. Mitt kort är
aktiverat och allt, jag har skapat ett konto och loggat in me min mail-adress men ändå står det
att jag inte har något personligt kort .... Och jag kan inte maila supportern heller för mailet vill
inte skickas .... så jag sitter fast. Ibland HATAR jag verkligen allt va internet heter. Så jag vet inte
när jag kan köra igång vattengympan :( suck .... Förhoppningsvis kan Theas gudfar hjälpa mig, han
är jätte bra på datorer :)

Imorse fick jag sovmorgon ända till halv 10, gud så skönt det va :) Det behövdes verkligen efter
gårdagen .... Idag ska vi nog bara va hemma och mysa, jag ska tvätta lite och fixa ....

Fick reda på en sak igår och det förvånade mig. Trodde inte det om honom. Visst, det är länge
sen men ändå. Varför skulle jag inte kunna bli utsatt för samma sak? Men egentligen spelar det
ingen roll, jag älskar honom av hela mitt hjärta trots att vi har våra bättre och våra sämre dagar.
Men det har ju alla par så det är inte konstigt. Känns som om vi är inne i en svacka nu, vi bråkar
inte eller tjafsar men det är nåt som ligger under ytan och puttrar.

Ha en solig onsdag :)




Kommentarer
Anonym

Bra att du kan träna, bry dig inte om de andra i lokalen !

Lös det som "puttrar" och gå sen vidare

2011-10-06 @ 07:29:21
Rebecca

Haha, nä men det är svårt att träna när nästan alla maskiner är upptagna =/



Jag vet va det är som "puttrar" nu men jag vet inte va jag kan göra åt det =/ Är orolig men inte för egen del.

2011-10-06 @ 09:51:26
Anonym

Vem är du orolig för ? Vad är det värsta som kan hända?

2011-10-06 @ 10:14:57
Rebecca

Vill inte "utlämna" den personen och jag kan inte berätta va det värsta som kan hända är heller.

2011-10-06 @ 10:24:37
Anonym

Om det var "länge sen", kan det verkligen påverka någon nu ?

2011-10-06 @ 10:31:42
Rebecca

Jag vet faktiskt inte. Men jag tror det påverkar mig till en viss del. Men jag försöker tränga undan det och tänka positivt :)

2011-10-06 @ 10:47:15
Anonym

Har det påverkat dig nu om inte så bör det väl inte göra det senare heller om du inte är/var inblandad men det är klart det beror på vad som är "länge sen" 6 månader eller 6 år och vad det gäller preskibtionstid så är den ju olika för olika händelser.

2011-10-06 @ 11:02:51
Rebecca

Jag har ingenting me saken att göra, kände inte ens honom då. Det va typ 7-10 år sen det hände så det är ju en hel evighet sen. Men jag vill tro att han inte gör samma sak mot mig. Människor förändras ju :) Men tanken finns i bakhuvudet. Men jag tror inte att han skulle göra så mot mig.

2011-10-06 @ 11:11:12
Anonym

Hur kan du ora dig och låta det som hände för 10 år sedan påverka ditt liv idag ? Vad gjorde du själv innan du träffade honom allt är ju inte "rumsrent" eller hur ?

2011-10-06 @ 11:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!