UNDERBAR kväll igår

Vet inte hur jag ska börja förklara gårdagskvällen. Det finns inte ord som beskriver det jag
kände igår. Att få se HONOM va enormt för mig, ja jag både skrek och grät som en jävla
fjortis men skitsamma. Jag va lycklig. Men kommer dom nästa år SKA jag ha VIP, jag måste
få klämma lite på honom. Då kan jag dö lycklig :) Fick bra platser,mitt framför scenen fast
näst näst högst upp =/ Så mina bilder på kameran vart skit, snodde dom här på team-twilight.com
istället :) Visst är han snygg?

Men jag är besviken på att dom va där så kort tid. Det började sex, dom kom typ vid 8 och sen va
dom bara där i typ 30 min och 20 av dom minuterna ägnade dom sig åt sin VIP-fans. Men men. Jag
fick se honom och det va det jag ville :)



 

Kom hem 9-tiden och slängde jag i mig en pirog och mös min underbara men förkylda familj.
Jag och Patrik satt uppe nån timme och kollade på tv men vid 1 va jag så trött så jag hann
knappt lägga mig i sängen innan jag somnade.

Idag blir jag och Patrik barnfria, Thea ska få sova hos gammelmoster Maria. Jag tyckte att jag
och Patrik kunde behöva få lite tid ensamma och att få umgås som par så ikväll ska vi äta ute
och gå på bio :) Ska bli jätte mysigt.

Jag älskar dig så beskrivligt mycket,mitt hjärta <3
 

Bjuder på lite ego-bilder också när jag ändå är i farten :P
 

Nu ska jag fortsätta kolla på "new moon" och sen få i mig lite frukost :) Ska ta och göra mat åt
Thea, hon ska få lax me potatis,parmesan, kryddor och broccoli :)

Ha en underbar lördag :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!