UnderBARA barn-mässan

Idag har familjen tillbringat ett par timmar på underBARA barn-mässan tillsammans me
Emma och Greta :) Vi åkte dit innan dom öppnade för att få en goodybag men det va det
INTE värt, va bara skit :( Vart grymt beviken. Fick även en dagis-påse och det va likadant
där. Jaja, nu vet man det iallafall. Men vi gick runt ett par varv och det fanns massor som
jag ville ha men när man inte har så mycket pengar så är det svårare. Vi köpte iallafall en
ordentlig fleecejacka i storlek 80 till Thea och en ny snutte-grej. Tog varsin fika och gick nåt
varv till innan det va dags att stryra hemåt igen.

Jag sitter och laddar upp lite bilder på FB, ska även lägga upp lite bilder här :) Mannen och
dottern sitter bredvid och kollar på tv. Tror hela familjen är ganska trött,natten har väl varit
si och så, Thea va vaken mellan halv 5 och drygt halv 6 och sen ringde klockan vid 8. Så jag
hoppas att Thea vill sova hela den här natten istället för jag och Patrik vill iallafall sova.

Resten av eftermiddagen och kvällen ska bara tillbringas hemma och slappa :) Ska ta och fixa
middag lite senare, ikväll blir det ost och skinkomelett me broccoli.

Har fullt upp i veckan, nästan iallafall. Imorrn är det dags för mamma-grupp, på tisdag är det
vattengympa, onsdag ska vi skjutsa mamma till kungens kurva, torsdag är det BVC och gym,
lördag ska vi till min faster och disskutera huset i finland och på söndag ska vi till skärholmen
så jag får köpa vinterskor :) Så nästa vecka är det full rulle :)

Här kommer lite bilder på min prinsessa <3
   

Nä, nu ska jag dra me mig gubben ut på balkongen en stund :P Thea har fått mat och ligger nu
och sover. Ha en trevlig söndagskväll gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!