Usch

Är så äckligt vidrigt mätt :( Måste lära mig att inte äta tills jag storknar, bara tills man blir
behagligt mätt. Nu känner jag mig bara proppfull och och däst. Känns som om jag har gått
upp 10 kg MINST! Nu skulle ett vattengympapass sitta fint. Nä, måste ändra kosten också,
nu blir det lite väl fet mat för min del.

Idag tog jag äntligen tag i storstädningen, höll på i nästan 3 timmar. Och mellan varven 
sprang jag efter ett litet busfrö också :P

Imorse när jag vaknade fick jag se det här :) 

Och när jag diskade så upptäckte jag henne såhär.


Så jag hade ju det jag gjorde medan jag städade men det gick bra det me :)

Dammade överallt, bytte sängkläder, diskade, dammsög, skurade badrummet och till sist
vaskade jag golven. Så nu har vi ett rent hem igen och Thea kan krypa runt på golvet utan
att jag får dåligt samvete.

Nåväl, när gubben kom hem från jobbet så åkte vi och handlade en sväng, köpte bl.a välling
och gröt från 8 mån till Thea :) Sen blev det massa nötter och lite lösgodis som jag ska ha på
lördag.

Och nu har jag precis tagit ett bad, Thea ligger i sängen och tjattrar och mannen glor på tv :)
Ska be han smörja in mig och sen ska vi titta på sol, fest och oroliga föräldrar. Tänkte även
tända lite ljus, det är nog det mysigaste me hösten :)

Ha en bra kväll!



Kommentarer
ems

ät tallriksmodellen nu när du börjat träna så att du får i dig allt som kroppen behöver :)

2011-10-13 @ 20:55:16 | http://emilie-karin.blogspot.com/
Anonym

Varför äter du dig proppmätt?

Du ska ju gå ned i vikt (det är väl målet med din träning).

Nötter innehåller fett , så du kan inte äta obegränsat med nötter trots att det är nyttigt fett.

2011-10-14 @ 08:00:23
Rebecca

Ems: Yes sir, ska börja köra me tallriksmodellen :D



Anonym: För att det är gott? Nä, seriöst så vet jag inte, vet bara att det är bättre OCH skönare när man äter tills man är lagomt mätt :) Jag äter inte obegränsat me nötter,äter kanske en näve 2-3 dagar i veckan.

2011-10-14 @ 09:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!