Bättre idag :)

Den här natten va så MYCKET bättre, skönt nog :) Fast Thea vaknade vid 22 så då gav jag henne
flaskan i min famn och sen fick jag stå och vagga henne i säkert 20 min men det gjorde susen,
när hon väl somnade sov hon hela natten och vaknade vid 9 igen :)

Så idag är hela familjen piggare och gladare.

Sitter och klurar på va man ska äta för middag ikväll, måste komma på nåt fort för jag måste
ta ut det ur frysen så det hinner tina. Funderar på lövbiffgryta, vi fick massa lövbiff av Patriks
mamma igår :) Ja, det får det bli. Ska kila ner till centrum i eftermiddag och köpa grädde för då
kan jag passa på att hämta ut mitt paket me mina jeans också :P Hoppas dom passar =/ är lite
nervös men passar dom inte så är det bara att skicka tillbaka dom. Ska även beställa stickade
leggings och lite koftor från ellos :) Sen har Thea massa rabatt-kuponger så jag hittade en jätte
fin tröja från geggamoja och sen måste jag till åhlens också :) 

Nu ska jag leka me min dotter innan det är dags för henne att få lunch och sen när hon sover
ska jag duscha och diska och plocka :)

Ha en toppen onsdag nu :)



 



Kommentarer
Linda

vattengympa låter ju tog kul ju :) har alltid velat testa :)

2011-10-19 @ 18:56:00 | http://mammaal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!