2 km loppis

HERREGUD!!! Där här va nog den värsta loppisen jag någonsin har varit på .... Så otroligt
mycket folk, man trängdes bara och man såg absolut ingenting .... Det va lite trist .... Men
vi hittade två jätte fina gipsdekorationer till Theas framtida rum, 5 kr/st va taget :) Sen
köpte jag en jätte fin stickad tröja till henne som hon kan ha senare i vinter, va storlek 74
så, tror hon kan ha den i typ nov-dec om inte tidigare .....

Vi gick inte hela loppisen men vi gick säkert 1,5 km garanterat och sen gick vi till aspudds-
parken och tittade lite, va ute och gick i drygt 2,5 timme :) Och det märks, Thea är helt slut,
hon sov ingenting under hela tiden och jag och patrik är helt off =/ haha .....

Idag blir min skruttan hela 6 månader! Mammas fina älskling har blivit så stor :)

Nä, ska slappa en liten stund och sen är det bara att ta tag i städningen .... Gardinerna
får jag försöka byta i veckan eller nästa helg för idag orkar jag inte .... Ikväll blir det
lite tacos till middag, orkar inte laga nåt annat ....

Imorrn är det dags för ung-mammagrupp igen :D




Kommentarer
Anonym

Du som är så ung borde väl orka massor....Du orkar inte det och du orkar inte det, du verkar bara tycka om att slappa.

Kanske dax o börja motionera det ger massor av ork

2011-09-04 @ 16:43:29
Anonym

Nej, älskar att shoppa också !

2011-09-04 @ 17:39:29
Anonym

Vad kul när ska ni flytta och vart?

Det måste vara snart eftersom du har börjat handla till Theas rum

2011-09-04 @ 17:57:21
rebecca

Jag orkar massa men när man har färga me flera hundra människor i över 2 timmar så blir man trött, det blir nog ganska många.



Vi ska inte flytta än på ett bra tag, flytt blir nog först aktuellt när jag får ärva lite pengar :-) just nu har vi inget behov av att flytta.

2011-09-04 @ 18:25:12
Anonym

Varför då handla till ett rum som inte finns även om det är billigt ?

2011-09-05 @ 07:48:35
rebecca

Varför inte? Tycker det är lika bra att passa på om man hittar nåt man verkligen gillar och sen när det va så gott som gratis. Och sen när vi väl flyttar behöver vi inte köpa massa saker då.

2011-09-05 @ 09:05:03
Empy

Snacka om att alla verkligen försöker hitta fel.. Varför bryr ni er om vad becca köper, om de så skulle kosta 100kr eller 5kr, så är det ju upp till henne, fattar inte ens att ni orkar lägga ner energi på kommentera sånt skit! Låt becca vara iatället !

2011-09-05 @ 12:28:43 | http://metrobloggen.se/Empiis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!