6-månaderskontroll

Nu har vi varit på 6-månaderskontroll på BVC :) Och allt såg tipptopp ut. Hon följer kurvan
som hon ska, hjärta och lungor lät toppen, alla leder kändes jätte bra och hon följde utvecklingen
utan anmärkning.

Nu väger hon 7055 g, är 64,5 cm lång och huvudomfånget är 41,1 cm :)

Efter läkarkontrollen tog vi en promenad på ca 45 min :) Thea totaldäckade, hon va jätte trött.
Men det va skönt att röra sig lite, även om jag va genomsvettig och svimfärdig när vi kom hem =/
haha ..... Kondisen är inte den bästa ^^ Men snart börjar jag träna så då kanske den bli liiite
bättre iallafall :P  



Ja, det är väl det som har hänt idag. Inget mer spännande tyvärr. Jag och Thea ska lägga oss en stund
på golvet och leka och vänta på att pappa kommer hem. Sen ska jag väl börja me middagen, blir
panerad fisk me potatis och remouladsås.

Imorrn är det föräldragrupp på BVC kl 9, då är det prat om tänder som gäller :) Och sen om jag kan
så åker vi upp till visättra direkt efter det. Men dom där uppe ändrar sig ju hela tiden så man vet ju
aldrig.

Äh, säger toodiiloo så länge!




Kommentarer
KJ

Gör du remouladsåsen själv?

2011-09-14 @ 16:08:15
Rebecca

Nä, kör fuskvarianten :P

2011-09-14 @ 17:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!