Återigen söndag

Gäsp! Är lite halvseg idag. Blev sent för mig och gubben igår, klockan va nog närmare 2 innan
vi kom i säng och dottern vaknade vid 7 imorse .... jag gick upp vid halv 9 och övriga familjen
har precis gått upp :)

Det är grått och trist ute så jag vet faktiskt inte va den här dagen har att erbjuda .... kommer
väl förmodligen bara va hemma och mysa .... Vet inte om vi åker till svärpäronen ikväll, patrik
ville se några sedlar som hans pappa har ....

Imorrn är det en ny vecka, ska äntligen åka iväg till mamma-gruppen för både jag och Thea är
så gott som friska, hon är bara en aning snorig och jag har en envis rethosta .... På tisdag ska
jag förhoppningsvis köpa halvårskort i västertorpshallen och sen ska jag och Thea åka till öppna
förskolan i Huddinge me emma och greta :)

På onsdag kommer svärmor och ska ha Thea några timmar så då hoppas jag att jag kan gå bort
till gymet och köra igång mitt första träningspass på över 7 år. Det ska bli så fruktansvärt skönt
att komma igång me träningen igen och då får jag ett par timmar för mig själv ett par dagar i veckan
och patrik får chans att umgås me sin dotter på tu man hand :)

Nä, ska byta blöja på dottern och ge henne gröt men ha en underbar söndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!