Bak och besök

Den här underbart mysiga dagen har jag bakat massa och haft massa besök :D

I förmiddags kom svärmor förbi, hon hade me sig en overall till Thea som va alldeles för stor
så nästa månad ska vi ge oss ut på jakt efter overall, har dock redan hittat en på lindex som
jag är sugen på :) Sen snodde hon me sig Thea ut på en promenad och under tiden passade jag
på att baka både äppelkaka och ostfrallor :) När dom kom hem igen så fick lillhjärtat lunch och
sen sov hon i nästan 2 timmar .....

Jag lade mig också och vilade en stund (låg och spelade wordfeud) haha .....

Maria och Melissa kom förbi på fika på eftermiddagen :) Maria satt och beklagade sig över T, han
är ju helt jävla dum i huvudet. En stor jävla idiot är va han är. Fy fan för såna karlar!!!!!! Åhhh, blir
så vansinnigt arg. Han har förstört allt för hela den familjen. PUCKO!!!!

Ja ..... Thea fick såklart sin beskärda del av uppmärksamheten också ;) Dom åkte härifrån strax
efter att mannen kommit hem från jobbet ....

Idag provade jag på en ny maträtt som faktiskt va jätte god, gjorde lövbiffgryta :) För varje gång
vi äter lövbiff så blir det, det samma gamla vanliga till, pommes och bea. Har tröttnat lite på. Men
grytan vart toppen så den ska vi fortsätta me :)

Nu slappar familjen i soffan och smälter middagen ....



Resten av veckan vet jag inte va som händer,får väl se va den har att erbjuda :)

Anki skulle komma nån dag nästa vecka och ha Thea så att jag kunde gå iväg och träna, ska bli skönt
som bara den :) Hoppas även att det finns nån ledig plats på vattengympan nästa vecka men när jag
har kollat så har det varit fullbokad varje kväll som västertorpshallen kör. Man får nog boka i god tid.

Thea har blivit väldigt aktiv, hon är inte still en minut. Hon klättrar och ålar för fullt och det är så
mysigt att se hur hon tar sig fram.

Annars har det bara varit en helt underbar dag idag :D

Har fått endel kommentarer om mina pengar men jag orkar inte lägga energi på att förklara varför jag
gör si och inte så och hur jag kan ha råd me ditt men inte me datt .... har folk verkligen så tråkiga liv
att dom måste lägga sig i andras?

Och snart är det helg igen :D weeeiiiii! På söndag ska vi på skansens höstmarknad, bara för att
mannen ska kunna köpa massa nya penslar ^^ haha .....sen är det ju såklart mysigt att gå omkring
där och titta :) Hur som helst ska det iallafall bli mysigt ..... Vet inte hur vi spenderar lördagen, men
nåt dyker det säkert upp :)

Nu ska jag mysa me min klätterapa och me finaste patrik <3




Kommentarer
Anonym

Hur kan Thea klättra redan hon har ju precis lärt sig att sitta.

2011-09-22 @ 07:53:42
Rebecca

Hon klättrar ju inte uppför möbler men hon klättrar/hasar sig över allt som kommer i vägen. Igår kväll låg hon i soffan me mig och hennes pappa och hon hasade sig över oss flera gånger och över armstödet på soffan. Hon drar sig liksom över och så ställer hon sig på knä.

2011-09-22 @ 09:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!