Familjen irriterad?

Gud va det va roligt att komma hem då ^^ Gubben är skitgrinig, förmodligen för att jag är
grinig .... Och jag är grinig pga PMS och för att han skulle möta mig i fruängen men så kom
han för sent och då va jag redan halvvägs på väg hem .... skitlöjligt, ja ..... Frågade han om
han hade några förslag på va vi kunde äta ikväll och han fräser bara tillbaka ..... KUL!!!!!!

ÅHHHHHHHHHH, ta mig härifrån bara .... är så irriterad på ALLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skitsamma!

Idag har jag och dottern haft en heldag hemifrån och det har varit så skönt ....Imorse va det
föräldragrupp på BVC, då va en flourtant där och informerade om dom små bebiständerna och
så gick hon runt och stoppade fingret i alla små bebismunnar för att känna och hör och häpna så
börjar Thea få en liten tand :D Har inte själv känt den förrän i eftermiddags, vart så glad ju :D Den
syns ingenting men den känns däremot. Är så stolt över min lilla dam.

Efter det tog vi bussen upp till visättra och våldgästade familjen :) Gjorde inte så mycket där,
pratade lite och så .... Tog bussen hem igen vid halv 4 ....

Och ja, nu sitter jag hemma me en glad dotter och en sur fästman .....

Ikväll ska vi väl bara sura på varann ^^



Kommentarer
Anonym

Löjligt av dig att skylla på PMS det får man absolut inte i din ålder.

PATETISKT

2011-09-14 @ 18:24:22
Rebecca

Det är din åsikt men jag blir lättirriterad när jag har mens ... Då är jag en riktig pain in the ass.

2011-09-14 @ 19:08:00
Anonym

Till anonym:



Varför får man inte skylla på PMS? Eller menar du att man inte kan få det i hennes ålder? Jag fattar nada!



Här kan du läsa lite angående PMS iallafall:

http://www.1177.se/Jonkopings-lan/Fakta-och-rad/Sjukdomar/PMS--besvar-fore-mens/?ar=True



Som du ser, så kan man visst "skylla på det".



GLHF

2011-09-14 @ 20:29:06
Anonym

Är du dum eller? klart att man kan få det, hon har ju mens eller hur?

2011-09-14 @ 21:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!