Fredag ... igen :)

Som jag har sagt förut så går veckorna så otroligt fort men tyvärr ju helgerna det också =(

Har ni märkt att sommarvärmen har hittat tillbaka? Så otroligt skönt men på söndag skulle
hösten komma igen :( Så se till att njut av värmen och solen när den väl är här!

Tror jag och Patrik har fått en liten huligan :P Hon springer omkring överallt me gåstolen och
drar i gardiner, river ner dukar och tar sönder blommor. Haha. Idag har hon verkligen varit
överallt och ingenstans och härjat. Vår lilla fis-lisa.

Sen hällde jag ut hennes leksaker på golvet så fick hon leka där och det tyckte hon va jätte
roligt :) Hon satt/låg där i säkert 1,5 timme och höll på. Gjorde henne sällskap en stund innan
jag va tvungen att sätta igång me vardagssysslorna.



Nu ligger hon sover så jag har hunnit ta ett bad och slappa lite. Ska klä på mig och sen damma och
plocka upp hennes leksaker. När hon har vaknat från skönhetssömnen ska hon få lunch och lite
kläder.

Ska åka till skärholmen när pappa kommer hem. Jag ska köpa en sport-bh och sen har vi massa
kläder och annat som vi ska skänka till myrorna :)

Och ikväll blir det filmmys me popcorn :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!