Good evening

Thea klarar bara inte av när Patrik matar henne, hon blir så frustrerad och bara gråter och då
tappar Patrik tålamodet me henne och höjer rösten :( Har försökt säga till honom att lugna sig
lite och ha tålamod och då går det bättre .... Han måste verkligen träna på tålamodet, hatar att
se honom höja rösten åt Thea när hon redan är ledsen :( Men ingen är perfekt,ibland tappar jag
också tålamodet, speciellt när jag ska klä på henne och hon bara snurrar =/men det är bara att
träna på tålamodet :) Det dröjer inte alltför länge innan hon kommer i trotsåldern och det av nåt
är tålamodsprövande ....

Vi har ätit middag så nu fick iallafall jag lite ny energi så jag ska ta och skura badrummet och
dammtorka men dammsugningen får vänta tills imorrn :) Tänkte även stryka gardiner och sätta
upp imorrn eller på tisdag .....

Thea ligger och tar sin andra tupplur för tillfället, får se hur länge hon sover nu då ... Mannen sitter
och kollar på tv och jag ska ut på balkongen innan jag tar tag i badrummet :)



Gjorde även slag i saken och sänkte Theas säng ikväll, lika bra att va ute i god tid :)

Många av dom som kommenterar min blogg är så motsägelsefulla och skrattretande,
som det här tex. nån klagade på att jag inte rörde på mig tillräckligt ofta men idag när
jag har varit ute och gått i över 2 timmar får jag bara skit för att jag va trött när vi kom
hem =/ Förstår inte riktigt det där .... likaså me min städning, endel tycker att jag städar
för mycket medan andra undrar hur sällan jag städar egentligen .....

Ja, det finns mycket lustigt folk i vårt avlånga land :P Det är ett som är säkert.
Förstår inte varför folk läser min blogg om dom bara hittar massa att kritisera,spelar ju
ingen roll vad jag gör eller inte gör,allt är ju bara fel ..... Men vet ni vad? Det skiter jag
fullständigt i, jag känner mig bäst själv, jag vet hur jag är och hur jag inte är, jag vet hur
jag tar hand ommin dotter på bästa sätt .... SÅ DET SÅ! :p

SUG PÅ DEN!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!