Good morning

Idag är det en härlig lördagsmorgon :) Solen skiner och jag va på bra humör när jag vaknade
men inte längre :( Det gör ont när nån man trodde va ens vän antyder att jag inte är mig själv,
att jag gör mig till ungefär. Det är synd för jag är mig själv hela tiden. Och ja, jag gör saker utan
att tänka mig för, att inte tänka på konsekvenserna .... det är mitt största problem men jag håller
på och lär mig, sakta men säkert. Vill folk inte läsa va jag skriver så behöver dom inte, tycker dom
att jag skriver ointressanta saker så är mitt råd att inte läsa helt enkelt. Men att lägga energi på
att skriva att jag skriver ointressanta saker är ju bara löjligt.

Hur som helst ....

Lördag idag igen då :) Det är härligt.

Här hemma ska vi storstäda och vända upp och ner på lägenheten (och leta nappar) .... haha .....
Förstår inte vart alla nappar hamnar?!?! Dom är bara borta =/

Ikväll kommer min familj över på middag, det ska bli jätte trevligt. Dom har inte varit här på jätte
länge så dom vill ju umgås me Thea och så också :)

Nu gormar gubben så jag får väl slita mig härifrån men ha en helt underbar lördag för det ska jag
ha :D



Kommentarer
Anonym

Att Patrik gormar kan jag tro du vill ju bara träffa din familj eller städa och möjligen shoppa !

2011-09-17 @ 12:30:40
rebecca

Öh? Va?

2011-09-17 @ 15:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!