Härlig fredag förmiddag :)

Om jag inte hade varit så förbaskat förkyld hade jag nog tyckt att livet va så underbart det
bara kan bli en dag som denna :) Det är fredag, det är klarblå himmel ute, jag är lycklig och
någorlunda glad men förkylningen tar så mycket energi :(

Mitt lilla hjärta har fått lite andra rutiner, som jag inte är riktig van vid men dom är bättre än
dom förra :P Den senaste 1-1,5 veckan har hon vaknat mellan halv 7-7, då flyttar jag över
henne till vår säng och så ligger vi och myser där fram till halv 8-8, då får hon frukost och vid
halv 9 brukar vi ta en powernap och vid 9 går vi upp för dagen :) Hon får mellanmål vid halv 10
och lunch vid 12, sen brukar hon oftast sova nån timme. Vid 3-tiden får hon lite mellanmål och
middag äter hon vid 5-6. Sista målet innan hon lägger sig brukar hon få vid 8-9. Dom här
rutinerna vore jätte skönt om vi har nu ett tag (även om jag är ovan vid att vakna så tidigt) =/

Sitter och funderar på vad man kan lyxa till middagen me ikväll men det står helt still. Fast å
andra sidan skulle jag lika gärna kunna äta kräm eller soppa, jag känner ju knappt nån smak
iallafall och jag vet att det inte spelar nån som helst roll för patrik. Är sugen på min köttfärs och
pastasoppa me färska frallor till, inte helt fel :) Hur som helst så ska vi iallafall åka och handla
lite gott till ikväll så då kanske man får lite inspiration.

Nä, dags att sparka igång dagen me nåt!




Här är en bekant till mig, läs hennes berättelse! Vet inte hur länge jag satt och grät. Livet är så grymt orättvist!!!!

http://www.barncancerfonden.se/Gavor-Bidrag/Egen-insamling/Insamlingar/Var-krigarprinsessa-Isabel-/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!