Hej igen ...

Det blev en liten promenix på 75 min iallafall :D Men jag klarar bara inte av att promenera 1 timme
VARJE dag, det är så fruktansvärt tråkigt. Kan känna lite avundsjuka på alla hurtiga mammor som
är ute och går 1-2 timmar varje dag. Nä, har insett att det inte funkar för mig. Visst, nångång då
och då kommer jag ta en längre promenad men från och me imorrn kommer jag köra min runda
fram och tillbaka till badet eller fram och tillbaka till långbro, en promenad på ca 30 min :) Tycker
att huvudsaken är att jag och Thea kommer ut en stund varje dag och inte hur länge vi är ute :)

Skruttan va både trött och hungrig när vi kom in igen så hon fick lite gröt och nu ligger hon och
sover. Själv är man ju också mer eller mindre död så jag ligger i soffan och glor på tv och spelar
wordfeud. Ska väl ta tag i disken men har verkligen ingen lust. Nä,patrik kan få diska medan jag
fixar middagen :P Han önskade kyckling me ris och currysås till middag ikväll så det får det bli :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!